fannybergstrom

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Fanny Bergström - 2 april 2014 19:19

Hej! Idag är det ju Onsdag, wihoo vilket betyder snart fredag och fredag betyder ERIKSLUUND MED BBYYY :D Ska bli fett chiiill ;) Men igår efter skolan skypade jag med Ewe, och vi pratade om lite allt möjligt. Men nu ska jag inte prata om det jag gjorde igår, utan det som hände idag. Idag i skolan så hade vi musik, svenska, kamratprat, kemi och engelska. Engelskan var pest och pina som vanligt. Asså min engelska lärare är så tråkig, jag vet inte varför, men jag gillar henne inte.. Typ... Och på musiken fick vi spela basfiol, det var fett kul. :D Alla fick testa att spela till broder jakob, och dem som inte spelade sjöng på olika språk och dem språken som fanns var: Svenska, engelska, tyska, franska, norska, danska och indianspråk. När jag spelade ville jag att dem skulle sjunga på norska, men dem sjöng på danska istället av någon anledning, så det var väll lite tråkigt. Och efter skolan så var jag med Malin, och vi hoppade studsmatta och lite annat. Vi gjorde även ett konto på videofyme som heter @malinochfanny tror jag så det kan ni ta och följa där :) Men nu orkar jag inte skriva mer, hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards