fannybergstrom

Alla inlägg under oktober 2013

Av Fanny Bergström - 16 oktober 2013 08:03

Tjoo bloggen! Tänkte bara slänga in ett litet inlägg.. Är ju sjuk så jag ska inte vara i skolan idag. :/ Jag har fett ont i halsen och är snorig.. Så idag blir det läkar besök! Jaja, hejdå! :)

Av Fanny Bergström - 11 oktober 2013 20:39

TJÄÄÄNA BLOGGEEHHHNN! Närå, men sorry att jag inte har bloggat något men har typ inte haft tid. :/ Ja, men det var världens roligaste ridlektion igår. :D Först skulle vi träna på volter, och det gick väl sådär. :/ Men sen i slutet skulle vi galoppera, och då delade våran ridfröken in oss i grupper, jag fick vara i den sista gruppen. Och sen när det var min tur så galopperade vi typ 10 varv. ;* Det var jättekul! :D Aja, här kommer en bild som jag redigerat:

Av Fanny Bergström - 8 oktober 2013 07:47

Hejhej! Är i skolan nu och har det chill. :D Men jag har typ ganska tråkigt. Men jag har ganska tråkigt hehe. Men jag sitter brevid Shanelle och vi har asroligt. :D Men ni kan kika mig iallafall och så kan ni följa mig på instagram och där heter jag F A N N Y 1 D _ @fanny1d_

Av Fanny Bergström - 4 oktober 2013 21:08

Hej! Förlåt att det inte har kommit något bästis inlägg men jag har inte orkat göra något inlägg. :/ Men min Victoria's secret har kommit nu! Det är Pear Glacé och den luktar godare än Love spell :D Sen på söndag är det dans oxå :)

Jaja men vill någon vara i helgen? Kika mig isåfall! fannymalikk på kik :) Men hejdå det kanske kommer ett bästis inlägg imorron. :) <3

Av Fanny Bergström - 2 oktober 2013 08:43

Hej bloggen! Tänkte slänga in ett inlägg. :) Men nu är jag på tåget påväg till Stockholm :) Vi ska ha klassresa och vi ska vara på Vasamuséet! ;) Och vi slipper skolmaten för vi ska äta DONKEN till mat! :D Men jag sitter brevid Malin på tåget för dem andra i klassen sitter därborta

Så jag och Malin sitter då i en annan vagn. :) Men jag bloggar mer sen och berättar om klassresan. :) Hejdå bloggen! :D

Av Fanny Bergström - 2 oktober 2013 06:34

Hej! Nu kommer mitt sjätte " this is my best friend " inlägg. :) Och idag ska det handla om denna fina person:

Hon heter Thea. ;* Vi kallar varandra kossan och fåret, jag är fåret, och hon är kossan. <3 Och vi träffades första gången på dagis och vi vart bästisar i 2:an. <3 Så vi har vart bästisar i ungefär 3 årskurser. :D Men älskar dig bästis, vi ses snart och saknar dig sjukt mycket. ;*
Det där var mitt sjätte inlägg! :) Imorgon kommer det ett till! Hejdå! :)

Av Fanny Bergström - 1 oktober 2013 06:37

Hej! Nu kommer mitt fjärde " this is my best friend inlägg. ;) Och idag ska det handla om denna snyggingen:

Hon heter Ida. ;* Fast vi kallar varandra Bernie och Ernie ;) Jag är Ernie, och hon är Bernie, :D Men du är en av mina allra bästa vänner. <3 Vi ses snart, vännen. <3
Och detdär var det fjärde inlägget, håll ut tills imorron hejdå! ;)

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards