fannybergstrom

Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

Tuesday!

Av Fanny Bergström - 11 februari 2014 16:16

Jaa.. Idag är det tisdag.. Idag i skolan hade vi: Matte, Idrott ( låååång ), och svenska typ. På idrotten gick vi och badade i två timmar. Först körde vi lite övningar men sen fick man göra vad man ville. Jag hoppade från hopptornen och lite annat. :) På lördag kanske jag ska va på stan i V-ås med en kompis, vi får väll se om jag köper något. Isåfall blir det en haul på VFM! ( videofyme. ) På VFM heter jag: @fannylilla ( utan @ då lol. )

Men lååångt inlägg men vi ses! ^^

~ Fanny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Bergström - 8 april 2014 16:31

Hej bloggen! Nu ska jag berätta om min dag, och den har varit hemsk, asså man vill kasta ner den i ett djupt hål och aldrig gräva upp den igen. Okej, det gick till såhär. Dagen började bra, men sen på idrotten så skulle vi köra badminton. Då bestämde...

Av Fanny Bergström - 4 april 2014 20:17


Hej! Idag efter skolan var jag på Erikslund med Ewe, det var jättekuul. :D Om ni vill veta vad jag köpte, så har jag gjort en haul på videofyme, och där heter jag @fannythefooo . Detta kommer säkert inte bli så långt inlägg, eftersom att jag inte ork...

Av Fanny Bergström - 2 april 2014 19:19


Hej! Idag är det ju Onsdag, wihoo vilket betyder snart fredag och fredag betyder ERIKSLUUND MED BBYYY :D Ska bli fett chiiill ;) Men igår efter skolan skypade jag med Ewe, och vi pratade om lite allt möjligt. Men nu ska jag inte prata om det jag gjor...

Av Fanny Bergström - 31 mars 2014 14:55

Hallojsan! Nu är jag hemma från skolan, vi slapp matten idag WIHOOO! Och så träffade jag Thea, har saknat henne sjukt mycket. Just nu sitter jag och lyssnar på The Fooo, dem är lixom mina Kings of the radio. ;) Dem har en låt som heter King of the ra...

Av Fanny Bergström - 30 mars 2014 20:59

FÖRLÅT FÖR SJUUUKT DÅLIG UPD!!! Men jag har typ tröttnat på att blogga ett tag, men nu är jag tbx :) Imorgon är det måndag igen, vilket betyder att jag är tillbaka i helvetet. ":)" Fan jag hatar att gå i skolan, och så ska vi till Joar blå och kolla ...

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards