fannybergstrom

Alla inlägg under september 2013

Av Fanny Bergström - 30 september 2013 07:00

Hej! Nu kommer mitt tredje " this is my best friend " inlägg. :) Och idag ska det handla om denna fina tjej:

Hon heter Malin. ;* Älskar dig, Malin och jag hoppas att du vet det. <3 Vi har haft många roliga minnen som Madam LaHårknut osv. ;* Men vi ses imorgon i skolan bebis. <3 Nåväl, detdär var mitt tredje " this is my best friend " inlägg. :) Imorron kommer det som sagt ett till. ;) Hejdå! <3

Av Fanny Bergström - 29 september 2013 08:06

Hej! Dethär är mitt andra " this is my best friend " inlägg. :) Och idag ska det handla om denna snyggingen:

Hon heter Isabelle. ;* Och henne har jag träffat 2 gånger men vi är ändå bff's hehe. <3 Hoppas vi ses snart igen bebis saknar dig sjukt mycket. ;* Nåväl, imorgon kommer ett till " this is my best friend " inlägg. :) Hejdå! <3

Av Fanny Bergström - 28 september 2013 18:09

Hej! Tänkte slänga in ett inlägg.. Imorgon ska jag göra ett till '' this is my best friend '' inlägg. :) Ni får se vem det handlar om, it's a secret. ;) Men vill någon följa med mig till mormor imorgon? Kika mig då på: fannymalikk .. Kontakta mig annars på:


Instagram.com/linneafannyh

Snapchat.com/fannymalikk

Videofyme.com/Maliksbabe

Skype.se/fanny.bergstrom41


Aa, det var alla. :) MEN HEJDÅ BLOGGEN. <3

Av Fanny Bergström - 28 september 2013 16:35

Hej! Nu tänkte jag göra ett inlägg om dagen där jag säger vilka som är mina bästa vänner. Idag tänkte jag göra ett inlägg om denna fina tjej:

Hon heter Ewelina. ;* Har bara träffat henne en gång men vi är ändå bästisar. <3 Och Ewe, hoppas vi ses snart igen. ;*

Nåväl, detdär var mitt första " This is my best friend " inlägg, det kommer ett till imorgon så håll koll! :)

Av Fanny Bergström - 27 september 2013 18:50

Hellååw bloggen! :3 Jag är skithungrig och ska äta snart. Men ni kan ju tipsa på vad jag ska göra för videos på VideofyMe! :)

Här är Ester. ;) Men på VideofyMe heter jag: Maliksbabe .. Okej kör några andra saker som jag heter:
Instagram: @linneafannyh
Kik: fannymalikk
Instagram: @fannythegreat (det är min privata instagram). Aja, Hejdå! :'3

Av Fanny Bergström - 26 september 2013 19:24

Tjena! Har varit på ridning så har nyss badat. :D På ridningen hade vi ridning. ;* Jag fick rida Snowy Dream, fast hon kallas Snowy. <3 Hon var jätte duktig och vi fick galoppera. :D

Här är jag och Snowy. :* Men och så har min Victoria's secret kommit :D Den luktar asgott!

Hejdå bloggen! :)

Av Fanny Bergström - 26 september 2013 07:43

Gomorron bloggen! :) Snart ska jag åka till skolan och min VS måste komma idag annars blir jag förbannad. -.- Aja, ska åka nu, hejdå bloggen! ;*

260 dagar kvar :D

Av Fanny Bergström - 25 september 2013 16:08

Min Victoria's Secret kommer aldrig -.- får damp snart beställde den i söndags och det stod 1-2 arbetsdagar. :( Om ni beställde en Victoria's secret hur lång tid tog det innan ni fick eran? :)

Freakar lixom ur omg längtar :D

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards