fannybergstrom

Alla inlägg under mars 2014

Av Fanny Bergström - 31 mars 2014 14:55

Hallojsan! Nu är jag hemma från skolan, vi slapp matten idag WIHOOO! Och så träffade jag Thea, har saknat henne sjukt mycket. Just nu sitter jag och lyssnar på The Fooo, dem är lixom mina Kings of the radio. ;) Dem har en låt som heter King of the radio, jag lyssnade på den men den tog slut nyss så nu lyssnar jag på Kangaroos av The Fooo. :) Nu när vi är inne på The Fooo, så såg jag en kommentar på Omars foto på instagram förut, ( omar heter Rudberg i efternamn btw. ) Men iallafall, så stog det såhär: '' Är det du som är omar molander och är med i the foo? '' och ja ba: HAN HETER OMAR RUDBERG OCH DET STAVAS THE FOOO DIN LILLA VALNÖT. Närå men HAHAHAHHAHAHAH jag dör '' the foo '' -.-'' Jag gjorde nyss en cover på videofyme, jag sjöng Man over board - The Fooo. Tänkte säga mina sociala medier också, så vi kör igång: 

Instagram: faannyyyss 

Kik: fannylilla 

Snapchat: fannylilla 

Twitter: @bergstrm_fanny 

Videofyme: @fannythefooo 


Jag har Facebook också men ni får inte bli vän med mig där, om ni inte redan är det asså. '':)'' Nu har det gått några låtar så nu lyssnar jag på Troublemaker - The Fooo. Och ja, jag har en The Fooo playlist på spotify, sådetså. Mamma har beställt The Fooo's skiva åt mig, den heter Off the grid. OCH JAG FÅR DEN FKN SIGNERAD. *-* Ni som inte vet vad signerad betyder, det betyder typ att deras autografer är på skivan eller vilket föremål det nu är. Menmen, jag känner att vi avslutar detta inlägg nu. Ha en fortsatt bra vecka, hejdå! :)

Av Fanny Bergström - 30 mars 2014 20:59

FÖRLÅT FÖR SJUUUKT DÅLIG UPD!!! Men jag har typ tröttnat på att blogga ett tag, men nu är jag tbx :) Imorgon är det måndag igen, vilket betyder att jag är tillbaka i helvetet. ":)" Fan jag hatar att gå i skolan, och så ska vi till Joar blå och kolla på någon film men hoppas att vi slipper matten iallafall, matte är ju så sjukt jävla tråkigt. Men igår var jag på erikslund i västerås och shoppade, ni kan kolla vad jag köpte på videofyme. :) På videofyme heter jag fannythefooo, så där finns det en mini haul hehe. Jag köpte bara 4 grejer men jag ska till Erikslund på fredag igen efter skolan med min broder Ewelina. Så då kommer det väll en till haul. Men jag har ett present kort på erikslund här hos mamma, på 200 kr, så har jag ett hos pappa på 500 kr ( ungefär 400 nudå eftersom att jag köpte lite grejor ) men iallafall så skulle jag ta med mitt presentkort från pappa, det som det mer pengar på, amen iallafall så när jag var typ halvvägs hemifrån så kom jag på att jag glömde det. -.-" Ja ba vrålade rätt ut i bilen: AMEN FAN JAG GLÖMDE PRESENTKORTET!!!! Aja långt inlägg men hare bra, puss hej! ;*

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards