fannybergstrom

Alla inlägg under februari 2014

Av Fanny Bergström - 14 februari 2014 07:26

... ALLA HJÄRTANS DAG! :D Idag är det ju alla hjärtans dag, har faktiskt en valentine, min bästa vän Malin dårå, ahah. Fast det är bara en bästis grej so don't worry boys. ;o Men det blir nog inte så bra upd i helgen, men hare bra! :)

Så fkn snygg

Av Fanny Bergström - 12 februari 2014 15:36

Onsdag idag.. Skolan var verkligen skittråkig idag, åh vad jag är skoltrött. Men idag hade vi ungefär 1718727271717 lektioner. :) Nejmen vi hade; Matte, engelska, kemi, kamratprat och svenska. Ahhaha jag hatar skolan.. Men imorron är det ridning, yeeyy. ;D Och så är det nya avsnitt av Simpsons/Family Guy idag! *-* På ridningen imorgon ska jag rida en fux som heter Finest Fable ( Fille ). Men hare bra folk! :)

~ Fanny

Av Fanny Bergström - 11 februari 2014 16:16

Jaa.. Idag är det tisdag.. Idag i skolan hade vi: Matte, Idrott ( låååång ), och svenska typ. På idrotten gick vi och badade i två timmar. Först körde vi lite övningar men sen fick man göra vad man ville. Jag hoppade från hopptornen och lite annat. :) På lördag kanske jag ska va på stan i V-ås med en kompis, vi får väll se om jag köper något. Isåfall blir det en haul på VFM! ( videofyme. ) På VFM heter jag: @fannylilla ( utan @ då lol. )

Men lååångt inlägg men vi ses! ^^

~ Fanny

Av Fanny Bergström - 10 februari 2014 16:52

Hej bloggen! Just nu FaceTimar jag med en av mina bästa vänner Nikita. :) Vi pratar typ om ingenting, men haha vad ska jag säga?! Snart ska jag FaceTima med en annan kompis men jag FaceTimar med Nikita bara för att min andra kompis aldrig ringde mig, hehe. Men hare bra! :) 


- Fanny

Av Fanny Bergström - 10 februari 2014 15:39

Nu är jag tillbaka här på bloggplatsen. Fortsätt gärna läsa min blogg, men nu tänkte jag berätta lite om skolan. Vi hade syslöjd idag och jag vart klar med min grytlapp. Nu ska jag fråga Nikita om hon vill FaceTimea.. Hare bra! :)

~ Fanny

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards